Pazartesi, Kasım 21, 2005
derse pijamayla girme isteği ayrıntısı
Birkaç saat sonra dersim başlayacak.

Aynı sınıfta aynı dersi aldığımız birkaç on kişi gibi pantolonumu kazağımı ve ayakkabılarımı (ben onları giymiyorum ben etek ve bluz giyiyorum lan diyenlere "aferin sana" derim, kaale almam) giyip öyle gitmeliyim o derse. Neden öyle olmalı peki?

Çünkü diğer birkaç on kişi derse en rahat oldukları şekilde (çıplak) gelmiyorlar. Cinsel organlarını kapatan, çıplaklarını engelleyen birer iç çamaşırı ile de gelmiyorlar. Ondan birazcık daha rahatsız olan, fakat vücutlarının hatlarını biraz daha gizleyen, çıplaklarını engelleyen pijamalarıyla da değil. çok daha rahatsız bir form olan o kot ya da kumaş pantolonları (tamam, kabul ediyorum, etekleri) , kazakları, bluzları, montlarıyla geliyorlar. Altlarına da o ayakkabılardan giymeliler; ve işte bu diğerleri yüzünden ben de onlara eşlik etmeli ve o rahatsız elbiselerden giymeliyim.

Ama ben sabah derse pijamalarım ile girmek istiyorum. Tercihen isteyen herkes de pijamalarıyla gelsin o derse. O rahatsız kot pantolonlara sıkışmasın kimse. Altına da en rahat terlikleri giyelim. Şıpıdık olsunlar hatta, ya da şu kocaman ayıcıklı olanlardan.

Derste esnemek "aaa ne kadar ayıp" olmasın bir de. Ders sıkıcıysa ve uykum geldiyse "aaahahahhaha" diye gerine gerine esnemek isterim ben. (esnedim yazarken)

Hava sıcaksa (örneğin yazın) önden düğmeli çubuklu pijamalar giyenler önlerini de açabilsin hatta.

Deli değilim ben, değilim, değilim...
 
posted by bokumda boncuk var at 3:14 ÖÖ | Permalink |


0 Comments:


eXTReMe Tracker