Perşembe, Kasım 10, 2005
Çiçek yapmaca
Ben ilkokuldayken fennin son icadı diye garip bir plastik nesne satmışlardı bize. Böyle içinde 4 tane yuvarlak çark olan bir plastik tabaka. Çarkların içinde farklı ve düzgün olmayan geometrik şekiller vardı, kalemi koyup o geometrik şeklin etrafını çizdikçe çark bir diş ileri gidip dönerdi, bir dahaki çizimde bir diş daha, bir tane daha, sonunda bir tur atardı ve ortada, kağıtta güzel desenler çıkardı. Şimdi işportada teklileri satılıyor onların. Satan amcalar hem yapıyor, gösteriyor, sonra satıyor.
Neyse, uzatmayayım, anlamadıysanız sizin olmamış demektir o sihirli çarktan.

Bunun internet versiyonunu yapmışlar. Deseni ve rengi seçip çiz diyorsunuz, çiziyor. http://www.zefrank.com/flowers/

kendi çiçeğimi kaydettim orada. şimdilik en üstte.

Artık öyle hızlı yapıyoruz ki herşeyi, korkmaya başladım.
Kendi kendine taşları karıştırıp dizen okey masası da çıktı, okey taşlarının şıkırtısını ve kim dizecek kavgasını özleyebiliriz 10 yıl sonra ya da çocuklarımız hiç bilmeyebilirler bunu.

Sanallaştıkça korkuyorum, korktukça sanallaşıyorum. cidden ben niye blog yerine günlük tutmuyorum?
 
posted by bokumda boncuk var at 4:41 ÖÖ | Permalink |


0 Comments:


eXTReMe Tracker