Cuma, Kasım 25, 2005
Kal - culus
hem sayısalcı hem de sözelcilerin ilgilenmesi gereken bir konu bu:
calculusun psikolojiye etkileri.

bugün gün boyunca calculus, 119, limit, türev, formal definition, 120, kitap, hayır çıkmış sorular, 2.9 yokmuş, hoca buradan çıkar demiş, calculusten geçeyim kurban kesicem, bu okulu bırakalım, yaşasın fizik çimleri, kahrolsun calculus, kalmak, repeat, ortalama, ders, depresyon sözcüklerini duydum çok farklı kişilerden okulun çok farklı bölgelerinde.

kütüphane yine tam kapasite ile çalışıyordu. herkesin önünde o kalın kırmızı kitaptan vardı, ve üzerinde aynı yazı: CALCULUS!

Kalmaktan geliyor olsa gerek adı. Kal-kulus
Newton çok aaahh işitmiştir bu yüzden, eminim.

Newton heykeline bakıp da küfreden öğrenci gördüm ben, inanmayın.

amfilerde sıralarda calculus hakkında bolca küfür kazınmış. (benim çok katkım olmuştur bu edebiyata)

Ne yapmak lazım bu dersi geçmek için bilmiyorum ama herkes şunun farkında ki bu ders öğrencilerin psikolojisini fena halde etkilemekte.
Calculuse göre ayarlamakta öğrenciler kendilerini. akıllarında sürekli limit ve türev olmakta. onun bunun limitini almaktalar. limit ve türev üzerine espriler yapılmakta... saat zilin çalmasına soldan yaklaşıyor demekte öğrenciler.
herkeste bir sıkıntı, bir telaş. fotokopi çektir, sınav sorularını bul, çöz, çözeme, bir bilene sor... of ki of...
 
posted by bokumda boncuk var at 2:18 ÖS | Permalink |


0 Comments:


eXTReMe Tracker