Salı, Ağustos 01, 2006
amerikan rüyası *
adımı mı değiştirmeliyim ?
bu beni uzaklaştırır mı?
biraz kilo mu versem?
bir yıldız olacak mıyım?

bir erkek olmayı denedim
bir kız olmayı denedim
bir belirsiz olmayı denedim
en iyisi olmayı denedim
sanırım yanlış yaptım
işte bu yüzden bu şarkıyı yazdım

bu tür bir modern yaşam? bu benim için mi?
bu tür bir modern yaşam? bu bedava mı?
bir bara gittim ve ilgi bekledim
küçük bir şirket - bir arkadaş bulmayı denedim
hep aynısının olduğunun söylenmesi daha kolaydır
bu tür bir modern yaşam, benim için değil mi?
bu tür bir modern yaşam, bedava değil mi?

amerikan rüyası
amerikan rüyasını yaşıyorum
sen benim gördüğüm en iyi şeysin
sadece bir rüya değilsin

dik durmayı denedim
en üstte durmayı denedim
bir parçası olmayı denedim
ama nasıl olduysa unuttum
bunları neden yaptığımı
ve neden daha fazlasını istediğimi

bu tür bir modern yaşam, benim için değil mi?
bu tür bir modern yaşam, bedava değil mi?

amerikan rüyası
amerikan rüyasını yaşıyorum
sen benim gördüğüm en iyi şeysin
sadece bir rüya değilsin

bir erkek olmayı denedim
bir kız olmayı denedim
bir belirsiz olmayı denedim
en iyisi olmayı denedim
bir dost bulmayı denedim
dik durmayı denedim
en üstte olmayı denedim

boşversene...

adımı mı değiştirmeliyim ?
bu beni uzaklaştırır mı?
biraz kilo mu versem?
bir yıldız olacak mıyım?

Bir "soy latte" içiyorum
büyük bir yudum alıyorum
vücudumun içinden geçiyor
ve sen biliyorsun ki,
ben tatmin oldum,
mini cooper 'imi sürüyorum
super-dooper'i hissediyorum
Onlar benim bir trooper olduğumu söylüyorlar
ve sen biliyorsun ki, ben tatmin oluyorum
yoga ve pilates yapıyorum
oda yanan insanlarla dolu
vücutlarını kontrol ediyorum
ve benim tatmin olduğumu biliyorsun
izotopları kurcalıyorum
metafiziğin bu boku yapay maddeler
ve bunlar bana sadece umut verebilir
ve benim tatmin olduğumu biliyorsun

bir avukatım ve bir yöneticim var
bir ajanım ve bir aşçım
üç bakıcı, bir yardımcı
bir şoför ve bir jet uçağı,
bir antrenör ve kasap
ve bir badigard, ya da 5 tane
bir bahçevan ve bir tasarımcı
benim tatmin olduğumu mu düşünüyorsun?
aşırı bakış açımı açıklamak istiyorum
bir hristiyan ya da yahudi değilim
sadece amerikan rüyasını yaşıyorum
ve farkediyorum ki, hiçbir şey göründüğü gibi değil


* madonna - american life ' şarkısının tarafımdan tercüme edilmiş halidir.
 
posted by bokumda boncuk var at 6:01 ÖS | Permalink |


7 Comments:


  • At 9:41 ÖS, Blogger Elsa

    efenim, hitler düşecek, dikkat ediniz.

     
  • At 8:19 ÖS, Blogger Elsa

    son aldıgım haberlere göre, kadıköy sırtlarında geziyormuşsunuz efenim. kim var diye sordum da az önce mesajla:) dayanamıcam bak bu blogun böyle boş durmasına, şifreni kapıp ben entry giricem. ay ne entrysi o sözlükte oluyor, bu post.

     
  • At 8:21 ÖS, Anonymous ben jack in kalbi kırık sapığıyım

    msne girdim yoksun bak, canım sıkıldı. aman o duymasın. ehehe.

     
  • At 1:32 ÖS, Anonymous Adsız

    bunun adı blog efem

     
  • At 3:49 ÖS, Blogger indis l.

    klibi bayraklarla doluydu..

     
  • At 4:08 ÖÖ, Anonymous MadDog

    selamlar,
    internet üzerinden haftalık mizah dergisi yapıyoruz, buyrun, gelin, görüşelim: historiazminimas@hotmail.com MSNM adresim. size bir köşe verelim.

     
  • At 7:57 ÖS, Anonymous Adsız

    eksi sozlukte link verilmis fakat bu berbat bi ceviri. gercekten cok kotu bi tercüme. anlamsız saçma sapan tek kelimeyle BERBAT!!!

     
eXTReMe Tracker